söndag 6 juni 2010

Jag har startat denna blogg för att skriva lite om mina aktiviteter under 2010. Det kommer i första hand att vara idrottsaktiviteter på långdistans.
Hittills under 2010 har jag kört Göteborgsvarvet (21,1 km löpning) och Stockholm Marathon (42,2 km löpning).

Jag planerar att cykla Göteborg-Frankfurt (i Tyskland). Avfärd planeras vara 26 juni och ankomst 2 juli. Det är enligt min beräkning 116 mil. Mer om det i en senare blogg.

I augusti planerar jag delta i Tjörn Triathlon, en tävling på 1,92 km simning, 90 km cykel och 21,1 km löpning, i direkt följd.

Det är väl vad jag planerar just nu.

Som ni märker gillar jag långdistansidrott, cykel, löpning och triathlon. Jag är ingen träningsfanatiker utan tävlar hellre än tränar.

Mer i nästa blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar